Bezpłatna konsultacja

Head of Performance Marketing

Pomysł na stworzenie agencji WHEN powstał z idei niesienia prawdziwej pomocy początkującym oraz średniej wielkości przedsiębiorstwom za pomocą rzetelnego marketingu internetowego oraz przeświadczenia o tym, że nasza praca może odmienić ich los. Nie chcieliśmy po prostu realizować zleconych nam usług i być agencją od kampanii Google – chcieliśmy każdego dnia stawać się częścią nowego sukcesu. 

Cieszymy się, że 6 lat później ta wizja nadal przyświeca nam jako główny cel prowadzenia naszej agencji. Tak jak i wtedy, tak i teraz widzimy swoją rolę jako rzetelnego partnera w biznesie wchodzących na rynek nowych firm i projektów oraz już średniej wielkości firm, które pierwsze kroki w świecie online mają już dawno za sobą. To właśnie poprzez rozwój naszych klientów – partnerów, możemy każdego dnia rozwijać siebie.

Naszą wizję realizujemy poprzez ponadprzeciętne zaangażowanie zgranego, energicznego zespołu doświadczonych specjalistów, w atmosferze przyjaźni i zaufania i choć dopasowujemy się do zmieniających się czasów (np. poprzez wdrożenie pełnej pracy zdalnej działów realizacji), wierzymy że atmosfera, którą daje się wyczuć już od progu naszego biura w Krakowie, pozostanie niezmieniona. 

 

Head of Performance Marketing to kluczowe stanowisko dla dobrej organizacji pracy działów PPC i Social media oraz dalszego rozwoju naszej agencji i świadczonych przez nas usług. Z uwagi na tak duże znaczenie tej roli, oczekujemy bogatego doświadczenia oraz zaawansowanej wiedzy merytorycznej. Szukamy osoby zaangażowanej, ambitnej, wychodzącej z inicjatywą, zmotywowanej do rozwoju własnego i zarażenia tą chęcią rozwoju innych. Osoby, która nie lubi nudy i stagnacji, a na słowo “zmiana” reaguje z entuzjazmem.

 

Pływasz w marketingu internetowym jak ryba w wodzie?

Lubisz wyzwania i nie boisz się odważnych rozwiązań?

Chcesz mieć realny wpływ na rozwój agencji?

Potrafisz przekuć wizję w plan działania i wdrożyć ją w życie?

Możliwe, że to właśnie Ciebie szukamy! 🙂

 

MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ

 

Praca bezpośrednio z Co-Founderami agencji.

Podległe stanowiska:

  • Docelowo: PPC Team Leader i Social Media Team Leader
  • Obecnie: PPC Specjaliści na czas nieobecności PPC Team Leadera oraz Social Media Specjaliści do czasu pełnego rozwoju działu Social Media

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW – KWESTIE BIEŻĄCE

 

W zakresie koordynacji zespołów:

  • doskonalenie organizacji pracy obu zespołów (komunikacja, wykorzystywane narzędzia, weryfikacja jakości pracy zespołów PPC oraz Social Media np. wewnętrzne audytowanie, wskaźniki jakościowe kampanii, KPI dla poszczególnych kampanii)
  • dbałość o aktualizację wiedzy i kompetencji PPC Specjalistów oraz Social Media Specjalistów – bieżąca weryfikacja, wyznaczanie celów rozwojowych, motywowanie (docelowo: współpraca wyłącznie z Team Leaderami obu działów)
  • Rozbudowa działów PPC & Social Media (selekcja i rekrutacja kandydatów)

 

W zakresie realizowanych usług:

  • monitorowanie trendów rynkowych;
  • dbałość o sposób prezentowania strategii oraz efektów pracy zespołu, np. strategii wstępnej dla potencjalnych klientów, raportowanie miesięczne, raporty Google Data Studio itp.
  • ocena wydajności procesów poprzez zbieranie i analizę danych;
  • ulepszanie obecnie świadczonych usług, aktualizacja o bieżące zmiany w systemach reklamowych
  • bieżąca weryfikacja rentowności poszczególnych projektów oraz działów i raportowanie innych kluczowych wskaźników biznesowych
  • współtworzenie marketingu firmy

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW – ROZWÓJ

 

  • Inicjowanie nowych dróg rozwoju dla agencji:
  1. nowe technologie wykorzystywane przy tworzeniu i optymalizacji kampanii, ulepszanie sposobu i metod pracy zespołów PPC oraz Social Media
  2. wyszukiwanie nowych usług, które możemy świadczyć dla klientów (wyszukiwanie nowych rozwiązań z obszaru marketingu + testy + wdrożenie odpowiednich pracowników)
  • Dbałość o systematyczne tworzenie materiałów na bloga, case studies z kampanii, materiały edukacyjne dla klientów oraz nowinki i nasze osiągnięcia pod social media agencji (plan publikacji, delegowanie, weryfikacja terminów, jakości contentu)
  • projekt FAQ – baza wiedzy WHEN (systematyczne tworzenie bazy wiedzy, instrukcji jak coś zrobić od strony technicznej, zaczynając od najczęściej wyszukiwanych zagadnień z obszaru PPC i Social Media)
  • Bieżąca analiza konkurencji pod względem świadczonych usług, sposobu prezentacji ofert, cen, sposobów raportowania, wykorzystywanych narzędzi, działań marketingowych własnych

 

CZEGO OCZEKUJEMY

 

  • pełnej wiedzy merytorycznej oraz praktycznej w zakresie prowadzenia kampanii płatnych Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn (zwłaszcza kampanii dla ecommerce, kampanii na budżetach mediowych w skali kilkudziesięciu / kilkuset tysięcy złotych miesięcznie)
  • doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem oraz projektami,
  • zaawansowanej wiedzy merytorycznej z dziedziny marketingu internetowego i wykorzystywanych narzędzi wspomagających
  • zaawansowanej umiejętności analizy danych i wyciągania słusznych wniosków
  • zaawansowanych umiejętności organizacyjnych oraz umiejętności zdystansowania się do swojej pracy i krytycznego spojrzenia
  • chęci do rozwoju i wychodzenia z inicjatywą
  • dokładności w realizacji powierzonych zadań i zorientowania na cele
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną biznesową komunikację (min.C1)

 

CO OFERUJEMY

 

  • rzeczywisty wkład w strategię rozwoju agencji oraz w rozwój podległych działów
  • możliwość sprawdzenia się w nowych, wymagających projektach 
  • dużą samodzielność i niezależność w wyznaczaniu i realizowaniu zadań
  • zgrane zespoły doświadczonych specjalistów, chcących rozwijać siebie, naszą agencję oraz firmy naszych klientów
  • przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, nie tylko w relacji przełożony / pracownik – pracownik, ale również klient – agencja. Poczytaj o naszej filozofii pracy win-win: Filozofia win-win
  • pracę zdalną z systematycznymi spotkaniami z Zarządem lub stacjonarną (w centrum Krakowa), w zależności od Twoich potrzeb
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz dofinansowanie do karty FitProfit
  • wynagrodzenie od 9000 PLN netto w górę (B2B), zależne od doświadczenia, realnych osiągnięć oraz wkładu wnoszonego w rozwój agencji. Opcja na udział w wypracowanych zyskach spółki.

Możliwa forma współpracy z agencją:

Administratorem Danych Osobowych jest When Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Chopina 18/3a. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.