Ciastko

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj

ADream

Listy remarketingowe w AdWords, Facebook

Listy remarketingowe w AdWords, Facebook

Czym są listy remarketingowe? Jak możemy je wykorzystywać?

Remarketing we właściwych rękach daje dużą przewagę konkurencyjną. To właśnie dzięki niemu możemy śledzić i wyświetlać reklamy osobom i klientom którzy:

  • weszli na stronę internetową
  • porzuciły koszyk zakupowy
  • zrealizowały cel na stronie
  • należały do konkretnej grupy demograficznej
  • dokonały konkretnych działań na stronie
  • zapisały się do newslettera

Segmentowanie list remarketingowych pozwala na podejmowanie bardziej precyzyjnych działań marketingowych. Możemy wyświetlać różne komunikaty w zależności od odbiorcy. Przykładowo Ci, którzy porzucili koszyk zobaczą w reklamie kupon zniżkowy. Kobiety najnowszą kolekcję ubrań z sekcji damskiej, a mężczyźni z męskiej.

Listy remarketingowe umożliwiają tworzenie kampanii w oparciu o konkretne zachowania klientów. Zwiększa to szansę na realizację celów biznesowych na stronie i sklepie internetowym.

 

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

© 2018 WHEN – Agencja marketingu internetowego