ADream

Nasze strategie promocji szyte są na Twoją miarę. Aby dopasować rozwiązania dla Twojej firmy musimy się poznać. Preferujemy spotkania osobiste, podczas których zapytamy Cię o Twoje doświadczenia oraz cele biznesowe. Im więcej dowiemy się o Twojej firmie i Twoich oczekiwaniach, tym lepiej dopasujemy idealnie rozwiązania, aby je spełnić.

W marketingu internetowym nie ma uniwersalnych rozwiązań. To, co sprawdza się w przypadku sklepów internetowych, niekoniecznie sprawdzi się w przypadku promocji biznesowej konferencji. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia dopasowujemy konkretne kanały promocji i ich optymalne zastosowanie, które sprawdzi się w przypadku Twojego biznesu.

Tworzymy kampanie zgodne z naszymi założeniami. Na podstawie naszych ustaleń, dobieramy lokalizację oraz grupę docelową, do której dotrzemy z naszym komunikatem. Nie pozostawiamy jej jednak samej sobie – na bieżąco optymalizujemy ją, aby z dnia na dzień przyniosła jak największe efekty.

spełniamy założone cele

Cały czas zbieramy dane i analizujemy całą kampanię. Przygotowujemy dla Ciebie dokładne i czytelne raporty z wykonanych działań. Analizujemy wykonane cele i wyznaczamy kolejne. Współpracę opieramy na dialogu by na bieżąco pomagać Ci rozwijać swoją działalność w pożądanym kierunku.

Public Relations & Copywriting

Setki komunikatów, które docierają do Twojego odbiorcy mogą zagłuszyć Twój przekaz. Public Relations to skuteczna wiadomość dotycząca Twojej działalności wysłana do odpowiedniej osoby w odpowiednim czasie, skutkująca chęcią poznania Twojej firmy i wzrostem zaufania do niej. Przygotujemy dla Ciebie strategię komunikacji, która określi do kogo i w jaki sposób będziemy mówić oraz jakie treści i gdzie warto publikować. Dzięki naszym działaniom media i blogerzy zainteresują się Twoją działalnością, wywołując pozytywny rozgłos. Copywriting pozwoli stworzyć trafne i ciekawe treści na Twoją stronę internetową, do katalogów, newsletterów, tak aby wzmocnić Twoje działania, zwiększyć wiarygodność Twojej firmy i podnieść wskaźnik ROR (Return On Relationship).

Strategia komunikacji

Odpowiada na pytanie: jakie treści tworzyć i gdzie je umieszczać?

Otrzymasz w niej: Message House, Big Idea, Claim, bariery komunikacyjne, indywidualny wybór kanałów komunikacji i pomysł na ich długofalowe wykorzystanie.

Strategia marki

Odpowiada na pytanie: co zrobić aby wyróżnić się na rynku?

Otrzymasz w niej: analizę konkurencji, SWOT, opis grup docelowych, DILO, Insight, opis osobowości i wyróżników marki/produktu.

Strategia contentowa

Odpowiada na pytanie: jak i po co tworzyć treści?

Otrzymasz w niej: analizę dotychczasowych treści, wybór języka wypowiedzi, określenie tematów medialnych, storytelling, pomysły na kreatywne komunikaty.

Jak to robimy?

Analizujemy i wyciągamy wnioski

Nasze działania poprzedza wnikliwy research danych o Twojej firmie i Twojej konkurencji, aby dokładnie określić sytuację wyjściową.

Tworzymy indywidualną strategię

W zależności od potrzeb wynikających z naszych analiz, przygotowujemy dla Ciebie strategię działań działań szytą na miarę.

Ustalany cele i wdrażamy

Zajmujemy się całkowitym lub częściowym wdrożeniem działań określonych w strategii. Cele pozwolą nam sprawdzić skuteczność.

Raportujemy i proponujemy

Cały czas informujemy Cię o wynikach działań oraz przygotowujemy nowe pomysły na bazie doświadczeń i w oparciu o aktualne trendy.

Pomożemy zbudować odpowiedni wizerunek Twojej firmy za pomocą Internetu. Wypełnij nasz brief!

© 2016 WHEN – Agencja PR Kraków

The part of