ADream

Kiedy poszukujemy nowego pracownika do naszej firmy, pierwszym skojarzeniem są polecenia oraz portale ogłoszeniowe – i nie jest to złe podejście, choć w praktyce często okazuje się mało efektywne. Co, jednak jeżeli szukasz naprawdę dobrych, doświadczonych specjalistów, którzy wcale nie są na etapie poszukiwania nowej pracy i nie przeglądają takich ofert? Nie dotrzesz do nich, a oni nigdy nie dowiedzą się, że może czekać na nich coś zdecydowanie lepszego…

Aby rozbudzić w potencjalnych pracownikach potrzebę rozwoju i zachęcić ich do zmiany dotychczasowego pracodawcy, nie musisz korzystać z usług headhunterów! Odnajdziemy Twoich potencjalnych pracowników na Facebooku, a Ty oszczędzisz czas i pieniądze oraz zyskasz pewność, że proces rekrutacji zakończy się pełnym sukcesem!

Dlaczego warto promować rekrutację poprzez kanał Facebook Ads?

Promocja rekrutacji na Facebooku umożliwia precyzyjne targetowanie reklamy do Twoich potencjalnych pracowników. Jeżeli szukasz dobrego pracownika musisz brać pod uwagę szereg kryteriów, wśród których kluczowe okazują się:

Lokalizacja

Konkretne wykształcenie

Sprecyzowany wiek

Dokładne zainteresowania

Obecny zawód lub pracodawca

Facebook Ads daje możliwość skorzystania z bezpośredniego dostępu do osób znajdujących się w kręgu Twoich zainteresowań – to właśnie klucz do skutecznej rekrutacji i gwarancja, że Twoje ogłoszenie trafi prosto do celu!

Płacisz wyłącznie za kliknięcia w reklamę – a więc za osoby, które zainteresowały się ogłoszeniem i chcą dowiedzieć się więcej, dzięki czemu unikniesz sporych kosztów promowania oferty na wielu różnorodnych portalach ogłoszeniowych.

Case study – PPC Specialist

W związku z bardzo szybkim rozwojem naszej agencji stanęliśmy przed ogromnym wyzwaniem znalezienia kolejnego, zdolnego specjalisty SEM. Poszukiwaliśmy wyłącznie osób z wieloletnim doświadczeniem w zakresie budowania strategii promocji, tworzenia kampanii Google AdWords oraz Facebook Ads.

Ogłoszenie przez okres miesiąca było dostępne na większości portali ogłoszeniowych z ofertami pracy z opcją pełnego promowania.

Efekt:

  • 40 aplikacji o bardzo niskiej jakości.

Wniosek:

  • Dobrzy specjaliści nie szukają pracy! Musieliśmy do nich wyjść i wykreować potrzebę zmiany.

Przeprowadziliśmy 2-tygodniową kampanię Facebook Ads, targetowaną na terenie Krakowa po osobach z branży, z zainteresowaniami w zakresie Google AdWords, Facebook Ads oraz marketingu internetowego.

Budżet mediowy: niecałe 150 zł

Efekt: 25 aplikacji, z czego 7 od naprawdę wykształconych specjalistów z Krakowa

Wynik: Cel osiągnięty! Zatrudniliśmy kolejną utalentowaną osobę, która rozwija naszą agencję oraz firmy naszych klientów, dzięki dobrze zaplanowanym i zoptymalizowanym kampaniom Google AdWords!

Skontaktuj się z nami. Doradzimy jak znaleźć nowych, wartościowych pracowników, którzy rozwiną Twoją firmę.

© 2016 WHEN – Promocja Rekrutacji

The part of