ADream

Marketing

kampanie-adwords-produktowe-sklep
19
Lip

AdWords w e-commerce – na co zwracać uwagę w kampaniach dla sklepów online?

Kampanie reklamowe Google AdWords dla biznesów e-commerce różnią się od kampanii dla witryn oferujących inne usługi. Promowanie sklepu internetowego ma służyć zwiększeniu rozpoznawalności marki, przyciągnięciu do sklepu większej liczby klientów, ale przede wszystkim powinno zachęcić do zakupów online. Podstawowym celem takiej kampanii jest więc jak największa sprzedaż, najlepiej produktów o wysokich marżach, aby zwrot z inwestycji był jak najwyższy.

9
Cze

Skuteczna kampania, czyli jaka? 6 wyznaczników dobrej kampanii.

Na co zwracać uwagę czytając raport z kampanii? O czym mówią nam skróty CPC, CPA, CTR? Czy kampania rozwija się we właściwym kierunku i prowadzi do zrealizowania zamierzonych celów? I przede wszystkim, czy to wszystko się opłaca?

Google AdWord czy SEO?
4
Sty

AdWords czy SEO?

Adwords czy SEO? Pytanie, które prędzej czy później pojawia się w sytuacji w której chcemy rozpocząć promowanie swojej działalności w Internecie. Biorąc pod uwagę specyfikę różnych branż odpowiedzi mogą być różne, jednak moim zdaniem w większości przypadków sprawdzi się jedna – zarówno Adwords jak i SEO. Wyjaśnię po krótce, z czym jest to związane i dlaczego warto wspierać jedne działania drugimi.

Czytaj

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego

The part of