ADream

Jak założyć wizytówkę w Google My Business?

Jak założyć wizytówkę w Google My Business?

Nie wiesz jak założyć wizytówkę w Google My Business?  Po lekturze niniejszego poradnika dowiesz się, w jaki sposób założyć oraz zoptymalizować swoją wizytówkę w Google My Business.

Pierwszym krokiem jaki należy wykonać to zalogowanie się pod adresem https://www.google.com/business/.  W panelu logowania swój adres e-mail, który połączony jest z kontem Gmail.

W kolejnym kroku kliknij w opcję „Dodaj jedną lokalizację” w celu utworzenia wizytówki dla jednej firmy. Na nowej karcie pojawi się formularz, który należy poprawnie uzupełnić:
– Nazwa firmy – oficjalna nazwa firmy
– Kraj/region – wybór kraju, w którym urzęduje firma
– Ulica i numer lokalu
– Kod pocztowy
– Miasto
– Główny telefon firmy (rekomendujemy podanie telefonu stacjonarnego)
– Kategoria (wybór z listy najbardziej odpowiedniej kategorii, w której funkcjonuje firma)
W przypadku, kiedy nasza firma świadczy usługi również u Klientów (np. w branży hydraulicznej) zaznaczamy pole „tak” i wybieramy obszar, w którym świadczone są usługi, w innym przypadku należy zaznaczyć pole „nie”.

Po prawidłowym uzupełnieniu danych w nowo wyświetlonym okienku należy zaznaczyć opcję „Jestem osobą uprawnioną do zarządzania tą firmą i akceptuję Warunki usługi.” a następnie kliknąć „Dalej”.

W kolejnym kroku pojawi się okienko z informacją o sposobie weryfikacji firmy. W znacznej większości przypadków jedyną możliwością zweryfikowania wizytówki w Google My Business to otrzymanie kartki z kodem PIN na adres firmy, dla której została założona wizytówka. W tym celu należy kliknąć przycisk „Wyślij pocztą”. Kod PIN powinien dotrzeć w ciągu 14 dni i jest ważny przez kolejne 30 dni.

Wizytówka firmy została utworzona oraz uzupełniona w 45%.

jak założyć wizytówkę Google My Business

Wizytówka firmy w Google My Business

Przed weryfikacją nowo utworzonej wizytówki zablokowane będą dostępy do statystyk oraz opinii wizytówki.

Kolejnym krokiem, który należy wykonać to kliknięcie w czerwony przycisk „Edytuj” oraz uzupełnienie poniższych informacji:
– wybór dodatkowych kategorii, w których funkcjonuje firma
– dodanie godzin pracy
– podanie dodatkowych telefonów kontaktowych
– podanie adresu www firmy
– dodanie zdjęć (profilowe, logo, zdjęcie w tle, zdjęcia wnętrz, zdjęcia z zewnątrz, zdjęcia w trakcie pracy, zdjęcia pracowników oraz dodatkowe zdjęcia).

Zdjęcie profilowe powinno mieć rozmiar nie mniejszy niż 250px x 250px. Podczas dodawania zdjęcia należy pamiętać o podstawowych zasadach SEO:
– nazwa pliku graficznego powinna zawierać słowa kluczowe oddzielone za pomocą myślnika (rekomendujemy dodanie nazwy miasta, w której funkcjonuje dana firma, np. biuro-ksiegowe-krakow.jpg)
– należy dodać podpis pod obrazkiem profilowym, które powinno zawierać słowo kluczowe oraz nazwę miasta (np. Księgowość Kraków).

Jeśli uzupełnimy wizytówkę w 100% – należy oczekiwać na kod PIN. Gdy go otrzymamy w panelu głównym Google My Business należy kliknąć „zweryfikuj” oraz wpisać kod PIN.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz

© 2016 WHEN – Agencja marketingu internetowego

The part of