ADream

Jeżeli Twoja kampania nie jest prawidłowo zoptymalizowana pod kątem Google AdWords możesz tracić klientów i nie realizować swoich celów biznesowych. Rozwiązaniem przyczyn problemów może być audyt Google AdWords. Sprawdzamy kampanie pod kątem wytycznych Google oraz Twojego biznesu.

Czym jest Audyt Google AdWords?

Czym jest audyt SEO

Audyt Google AdWords to działania mające na celu sprawdzenie budowy kampanii pod kątem jej poprawności i najnowszych standardów.

Optymalizując kampanię można realnie wpłynąć na ilość i koszt konwersji. Docieraj do osób zainteresowanych Twoimi usługami i produktami.

Kiedy przeprowadzić audyt Google AdWords?

W zależności od potrzeb konkretnego Klienta audyt Google AdWords można przeprowadzić w wielu sytuacjach m.in.:

  • Po stworzeniu kampanii Google AdWords
  • W przypadku niezadowalających efektów
  • W przypadku niepewności co do efektywności

Niezależnie od tego w jakich okolicznościach ma zostać przeprowadzony audyt Google AdWords, to wiąże się on z wieloma korzyściami i pomoże odpowiedzieć na kluczowe dla właściciela każdej strony internetowej pytania m.in.:

  • Czy kampania spełnia założenia i cele
  • Czy kampania spełnia standardy Google AdWords
  • Czy wyznaczone cele w kampanii są prawidłowe
  • Czy kampania w pełni wykorzystuje swój potencjał
  • Czy w kampanii traci się środki na nieefektywnych działaniach
kiedy przeprowadzić audyt SEO

Co zawiera audyt Google AdWords?

co zawiera audyt seo

Audyt Google AdWords zawiera rekomendacje oraz informacje o:

  • Stronach docelowych kampanii
  • Słowach kluczowych
  • Reklamach
  • Strukturze kampanii
  • Zaawansowanych ustawieniach kampanii
  • Kierowaniu na lokalizacje

Popracujmy wspólnie nad Twoją kampanią Google AdWords!

© 2016 WHEN – Audyt Google AdWords

The part of